Som jag ljuger, som jag ljuger....

Cha!

Först och främst kan jag meddela till alla ni som tålmodigt läser min blogg;
Jag kommer inte att uppdatera ofta.
Men när jag väl gör det ska jag verkligen försöka att göra det så bra som möjligt!♥

Dagens outfitt:


Vitt linne: Bik Bok
Blått linne: Bik Bok
Svarta tights: HM
Brun kofta: HM
Halsband: HM
Handsmycke: Jag snurrade ett snyggt halsband runt handen, och detta blev resultatet:D

Ser ut som värsta skelettet, men men :P



Nu sitter jag och tittar på Glee tillsammans med mina katter Sigge och Selma
<--------Selma!!
Sigge ville inte vara med på bild tyvärr :P


Annars idag har jag haft en lång dag, men endå bra :)

Och som en extra suuuper bra överraskning
kom söta Alma och hämtade mig i skolan♥

Vi gick hem till henne och bakade jättegoda scones!!! ....MumS.....

Men nu ska jag träna lite inför mitt engelska prov imorgon :/


LLFU!!


Pussar


Fia♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0