Nu har jag sjungit med Vendela<3<3

Hej hallå!♥
Nu har jag precis kommit hem från min sång, som jag och söta Vendela går på :D
Där sjöng vi den här  sången; lyssna!♥.
Fast en lite annan version :D

Annars så har jag inte gjort så mycket.
Efter skolan idag (första skoldagen på hela veckan) så åkte jag och mamma in till stan för att fixa ett nytt pass till mig.
Jag ska nämligen åka till både Istanbul och London i vår XD
Efter allt med passet gick vi till ett litet mysigt fik på andra sidan gatan och tog en snabbis fika, innan vi drog till Sergels torg, och köpte de här byxorna på Gina Tricot som jag länge suktat efter♥


Övrig outfitt:
Svart linne: Gina (tror ja....:S)
Mörk turkos långärmad: HM


Läsarnas val:

Ska jag ha bara tröja till byxorna?



Eller ska jag ha en kjol också?



DETTA STORA ANSVAR LÄGGER JAG !NU! PÅ ERA AXLAR!!! XD

Nu ska vi ha gäster så jag måste pysa  /---(^_^)---/
(\__/)
(='.'=)
(")_(")



Nu har alla kommit, så nu måste jag verkligen gå!!<3<3

LLFU!!

HärligaHelg pussar

Sofia♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0