Emelie och Alicia<3<3<3

Hello!!♥

Jag är hemma hos Alicia med Emelie!! XD
Vi har spelat Super MArio Wii och ätit oss feta på Pringles!! :)

Och nu vill Emelie skriva lite XD

Heeeeej på er alle sammans!!
jag är glaad i dag men jagf vet inte vrf.. hmmm konstigt!! men iaf alicia tror att det beror på att jag e cp!! men jag tror npg inte riktigt det!♥  jaja nu var det lite oseriöst iaf!! haha nej men i kväll så ärdet handboll som gäller!! <3333  hihi phej då på er allasammans!! =) :D:D:D:D:D :D:D:D::D:D::D:P:P:P:P:P:P:P // emelie

Nu kmr alicia!! jaaag längtar!! <33

Hee jag orkar tyvärr inte skriva sååå mycket som emelie gjorde man fattar ju att hon är lite konstig !! jaja HEJDÅÅÅ //alicia 
 
Hej hej igen! Nu är det jag, Fia igen.
Den enda normala här XD

HAHAHAHAHA (bara så ni vet så är emelie inte så konstig som hon verkar :D)

Alla är olika och jag älskar Emelie och Alicia för de sakerna dem är!!!!






NNNNNAAAAWWW!!!!!


LLFU!!!


Pussar


Emelie, Alicia ocg Fia<3<3<3

Jag tycker om mina vänner vääääldigt mycket!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie <33

gud så fiina vi är!! :D:D hihi varsegod för att jag komenterar!! :P:P hahah braavoo sofia-klanten!!

puss å kraam <33

2010-02-22 @ 17:42:23
Postat av: fiaaaa

ja visst e vi!!!!<3<3<3<3

tack tack emelie sötnos :)



puss puss

2010-02-24 @ 21:36:04
URL: http://alwayssofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0