Cafe Bodal hela dagen lång....:D

Hej!♥
Igår gjorde jag något jätte roligt efter matchen!
Jag sov nämligen över hos Alma (klicka på länken så kommer du till hennes fina blogg :P)
VI åt pizza och kollade på en skräckfilm som heter "Behind The Mask".
Den var lite seg i början men jätte bra och ofc läskig.....:D
scary...jag hittade liiiite läskigare bilder från filmen, men vissa är ju känsliga...så sök bara på google om du är extra intresserad :D


Efter att jag och Alma vaknade kl 20 över 11 så var hon tvungen att rusa iväg till sin tid i cafe bodal (innebandy fik).
Så jag gick hem, åt lunch och gick lite senare även jag till hallen :)
Där stannade jag ända till kl 7 tillsammans med Anja, Lina(kolla hennes fina blogg), Linnea och Sara ♥
Vi flamsade som faan asså :P
Pussar till er sötisar!!!! ♥♥

Just nu sitter jag  här i mitt ny städade rum och funderar på vilken parfym jag ska ha imorgon...
DG light blue eller BurBerry the beat.....HELP ME!!!!!!!
Inte suuper sexig ....ja vet!! :P
Detta är min dagsoutfitt:
Nu hade jag tänkt att jag skulle härma Kenza lite, och visa sanningen bakom mina outfitts bilder......


hahahahah HEMSK!!!!

hehehe....inga kommentarer.....:P


Nu ska jag packa lite inför morgondagen och den hemska skolan som jag har slösat bort 8 år på.
På så sätt kan jag sova lite längre imorgon bitti :P



LLFU!!

Pussar

♥Sofia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0