Annandag Jul med dåligt uppvaknande :P

♥God morgon♥
Jag har inte haft en god morgon!
Det började med att jag låg och sov i godan ro och sen som vanligt vaknade till lite.....och sen blev klarvaken av att gammal ABBA musik spelades på högsta volym nere i vardagsrummet!!! :S
Jag provade med min gamla metod; Gömma sig under täcket, men den funkade inte.
Synd också att golvet/taket som gränsar mitt rum från vardagsrummet är så tunnt att det spelar någon roll om man stänger dörren :O
Men när jag väl gått upp såg jag till att stänga av *******musiken!

Den här fiiiina bilden ritade jag för en stund sen när jag inte hade nått att göra:
HAHAHAHAHAHAHA!!!!!

Okej inte världens seriöcaste bild kankske :)

Men nu har jag något seriöst att berätta:
Igår när jag skulle sova kom jag på att jag verkligen Älskar Film!!!!
Jag tycker bara att det är så himla mysigt att titta på film.
Och det mysigaste/hemskaste/roligaste mm. är ju att leva sig in i filmer, tkr jag!
ÄMNES BYTE!!!!!!!

Eftersom att det nu är hela tre dagar sen julafton tänkte jag att det nog är dags att visa lite av det jag fick i julklapp :)
Vad gjorde jag igår efter inlägget??!!
Jo! Jag gick somsagt hemm till mina kusiner.....
Där spelade jag Wii Sport Resorts!! Det var skit kul!!! :)♥
Sen åt vi upp det sista resterna från julbordet, spelade lite mer och sen gick vi hem och jag geekade den sista Sagan om Ringen filmen;
Sagan om Konungens Återkomst!
Aragon e bara så hiiiiiiiiiimla snygg!!!!
Men han springer skit fult! :/
LLFU!
AnnandagsPussar
Sofia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0